jeudi 26 janvier 2012

Tabara freeride Kitzbuel

Hai ca ma urnesc sa mai bag niste poze pe blogul meu prafuit...

Fratilooor, iarna asta va intra in istorie (cel putin pt mine) cu atata zapada!!!!

Dupa un decembrie in Zermatt unde moralul mi-a fost salvat de o super zapada pana-n piept, la propriu!, a urmat tabara de freeride a lui Ion.
Evident ca nu mai e nevoie de explicatii in legatura cu profitatul de indicatii tehnice de la Ion... Ion Trandafir adica.
Am avut o super zapada si o companie f buna.

Cateva poze (multumita colegilor, ca eu nici macar aparat foto nu am avut):



Chiar si elefanteii portocalii pot face balet :-)


hai tatii, gata cu vrajeala, treceti la actiune :-)






Multumesc participantilor pt saptamana placuta, si de asemenea incalzirii planetare daca ea a declansat iarna asta de vis.

Pe curand, adica in La Grave (nah, tradition oblige hehehe) si mai tarziu un Hintertux (un clasic in viata)

Aucun commentaire: